Tycker dock det är skitfult med liten skylt på den kofångaren, du måste ju lägga igen "hålet" som är gjort för en stor
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
Den snyggaste "stylingen" som finns är RENT och snyggt! Har ägnat cirka 5-6timmar på att putsa i motorutrymmet idag! Jag är visserligen en putsbög, men det är iaf mitt tips!
Annars är det lite små detaljer som också kan göra helheten bättre! Välj och vraka på ebay, dom har mycket roliga smådetaljer som lyfter utséendet! (ventilhattar, bultar/muttrarna på fälgarna, inredningsdetaljer osv)
Den snyggaste "stylingen" som finns är RENT och snyggt! Har ägnat cirka 5-6timmar på att putsa i motorutrymmet idag! Jag är visserligen en putsbög, men det är iaf mitt tips!
Annars är det lite små detaljer som också kan göra helheten bättre! Välj och vraka på ebay, dom har mycket roliga smådetaljer som lyfter utséendet! (ventilhattar, bultar/muttrarna på fälgarna, inredningsdetaljer osv)
Jo jag har också fått namnet putsbög av mina kompisar, men ska putsa lite mer på motorutrymmet så snart som möjligt , jo ebay vilken kanon sida!!!
Jo jag har också fått namnet putsbög av mina kompisar, men ska putsa lite mer på motorutrymmet så snart som möjligt , jo ebay vilken kanon sida!!!
aa men de e snyggt när de e rent! Här e en bild från idag, har dock ingen bild innan men dom flesta vet nog hur det ser ut med massa smuts/olja över allt
Finns dock lite kvar att göra!
(hoppas de va ok att jag la upp "inspirationsbild" i din tråd ;P )
Tycker ni är dåliga på att komma med tips och idéer var inte blyga kom med förslag, alltid lika kul för mig med nya idéer
Jag hade kunnat komma med mängder av idéer men jag kör ju en likadan så dom håller jag för mig själv tills jag gjort det först haha