2294
Sök

Får skämmas.

6 Inlägg
3 juni 2013
Trådstartare
Halloj, nu är jag i farten igen! Smällde pappas bil i vintras i en fet betong pelare.  Så nu har den fått en redig buckla, dörren går varken att öppna eller stänga. Men det jag tänkte på var om man "bara" måste byta dörren?
Och isåfall vad kostar det? xd
Kan inte lägga upp bilder pga (Bilden har för låg upplösning. Ladda upp en mer högupplöst bild.)

//Fredrik

841 Inlägg
Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
3 juni 2013
Har du körkort?  Ta det på försäkringen, 3-6k kronor

2slow

6 Inlägg
3 juni 2013
Trådstartare
hahah, den där tiden är förbi. Jag har körtkort.
Det är en volvo xc70 d5.
Vet faktiskt inte vad det är för försäkring men han har ju en nyare bil själv satt han kanske inte sitter på värsta värsta utan kanske bara har trafikförsäkring.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
3 juni 2013
Nej men då tar du och kollar upp vad han har fixat för försäkring. För det är nog få härinne som har koll på det.

2slow

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
4 juni 2013
/hjärnblödning

3 259 Inlägg
5 juni 2013
Man måste bara älska garaget.org

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

1 863 Inlägg
6 juni 2013
Smällde i vintras? Och först nu tar du tag i det?? Känns inte som du bryr dig om bilen direkt.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Självlärd
3 083 Inlägg
8 juni 2013
Håller verkligen med rubriken. Du får skämmas som inte har tagit tag i det här tidigare. Det har alltså gått ett halvår sen du smällde och du har inte ens frågat han vad han har för försäkringsbolag än? :S. Bor ni 100 mil ifrån varandra utan telefon?

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Forummoderator
10 576 Inlägg
9 juni 2013
2§ När du startar en ny tråd

Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna

Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök