snabb fråga, hur fick du ur innertaket.? har börjat släppa på min med å klurar på bästa sätt å lösa de på.? ska följa bygget med då turbo står nära på min
snabb fråga, hur fick du ur innertaket.? har börjat släppa på min med å klurar på bästa sätt å lösa de på.? ska följa bygget med då turbo står nära på min
Skall gå utan att ta bort instrumentbrädan men för att göra det lätt tyckte jag att det var bäst att ta bort baksätet och framstolarna och mittkonsollen måste bort. Jag tog ur den genom passagerardörren står så i karosseriboken ifrån volvo. Är lite bökigt men det går:)
Skall förhoppningsvis njuta med att flytta över allt ifrån min 944 ltt till denna på min första semestervecka:P
På fredag så skall jag försöka få min 944 till jobbet så man kan börja plocka ner den, så man kan flytta över allt till denna:P. tänkte försöka få igång ac på 740 sen:P.