2297
Sök

Spela musik via bluetooth till pioneer avh-6300bt???

860 Inlägg
7 juni 2013
Trådstartare
jag undrar... jag har en kompis som har en BOOM bil stereo med dvd spelare och indasch skärm på som jag med har... han kan spela musik och sånt via sin bluetooth i din mobil... men varför kan inte ja det på min Pioneer AVH-6300BT??? min kostar ju liksom det dubbla mot vad hans kostar men jag lyckas inte få min ändå att ta emot och spela musiken via min mobil så som han kan göra med sin... eller måste man uppdatera min bilstereo lr något? för ja kan ringa via stereon o mobilen  och jag kan se adressboken i stereon från mobilen med...

35 Inlägg
7 juni 2013
Haha vad fan har priset med saken att göra?
Stödjer enheten din mobil till att börja med?
Har du provat spela från hans mobil på din stereo?

860 Inlägg
8 juni 2013
Trådstartare
min pioneer stereo heter AVH-6300BT och BT står för Bluetooth.... den stödjer det och jag skrev även att jag kan ringa på mobilen med stereon och se min adressbok  i stereon när jag har mobilen kopplad via bluetooth.... och hans mobil hittas på min stereo men det går bara o ringa men inte spela musik o så... och ja kan spela musik från min mobil via bluetooth på hans stereo... till o med på en annan polares bilstereo från kjell&kompany kan man spela musik via bluetooth från mobilen... så de ja undrade va om man måste uppdatera den jag har lr något...

136 Inlägg
8 juni 2013
Funkar inte att strema musik via Bluetooth på din spelare.

860 Inlägg
8 juni 2013
Trådstartare
jasså varför inte??? funkar det inte på nån sån Avh maskin alls??? asså visst ja kör ändå mest bara musik via usb o så... men tyckte de va jävligt skönt o lätt att bara kunna spela musik o så via mobilen med bluetooth som i polarens bil... men men den är iaf underbar med film o så...

136 Inlägg
8 juni 2013
mikael_86 skrev:
jasså varför inte??? funkar det inte på nån sån Avh maskin alls??? asså visst ja kör ändå mest bara musik via usb o så... men tyckte de va jävligt skönt o lätt att bara kunna spela musik o så via mobilen med bluetooth som i polarens bil... men men den är iaf underbar med film o så...

För att din maskin inte stödjer A2DP varför är en fråga som pioneer måste svara på.

113 Inlägg
8 juni 2013
funkar inte på min Pioneer heller, men har ju hållare till luren..kabel till stereon..bättre smile

860 Inlägg
8 juni 2013
Trådstartare
okej jobbigt.... men men sak samma det är inte de viktigaste med spelaren..... den är iaf redan förberädd för GPS och sånt och den är underbar som dvd spelare....

Sök