Tja, har köpt 4 st 22" basar, en ligger på 3600 watt. Så får detta överstökat nu. Vad för slutsteg kommer behövas? kom med förslag o länkar det är jag tacksam för!
älskar billebro trådar så måste följa denna gillar att dom skriver med att swedich house mafia använder deras högtalare i deras video aja om ja räknat rätt så borde 900x4 vara 3600 så dom borde vilja ha något sådant. antar att du kan koppla ner fom i 1Ohm. spl ice 3500.1 borde väl kunna funka fast är väl nästan att kasta pärlor på en gris...
älskar billebro trådar så måste följa denna gillar att dom skriver med att swedich house mafia använder deras högtalare i deras video aja om ja räknat rätt så borde 900x4 vara 3600 så dom borde vilja ha något sådant. antar att du kan koppla ner fom i 1Ohm. spl ice 3500.1 borde väl kunna funka fast är väl nästan att kasta pärlor på en gris...
Aa de är grymt! aa så en 900x4 borde funka te dom. Ska kolla runt lite men vete fan hur man tryckerin 4 22or på 53 cm i diameter utan att ta bort baksättet. Jodå grisen får leva att tag till i vatjefal sen ska ja över till nissanbilar
Såg finfint ut men tyvärr får man spara ett tag då man fortfarande pluggar
Man kan alltid delbetala från 495:- i månaden men inget jag rekommenderar blir oftas dyrare om man tar det på delbetalning i längden visst är ju bra om man vill ha det innan man har betalt varan:-)
Såg finfint ut men tyvärr får man spara ett tag då man fortfarande pluggar
Man kan alltid delbetala från 495:- i månaden men inget jag rekommenderar blir oftas dyrare om man tar det på delbetalning i längden visst är ju bra om man vill ha det innan man har betalt varan:-)
Åh fan får kolla lite villkor mm. Tack på förhand!