3244
Sök

Avgassystem BMW 325ci

Xtreem
123 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
Ni får gärna rätta mej om ja lagt denna tråden fel!

Ja vill montera ett sportsystem på Min BMW 325ci å undrar om man ska ha 2,5" eller 3" och vart man kan få tag på ett bra å hyffsat billigt helsatssystem..
Tacksam för svar!
Mvh
Casual

827 Inlägg
11 juni 2013
Jag hade simons oval på min 320 e46. gött ljud!

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

Xtreem
123 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
328cabbish skrev:
Jag hade simons oval på min 320 e46. gött ljud!

Simons är nice men är inte en helsats svindyr då?

827 Inlägg
11 juni 2013
Köpte från katalysatorn bakåt för 3500kr

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 juni 2013
Om man tycker att Simons "helsats" (finns det såna ens till 325i? Oftast är ju satserna från kat o bakåt, sk halvsats) är "svindyr" så bör man nog tänka till ytterligare en gång om det här med sportsystem är nåt som passar dig och framförallt din plånbok. Iaf, Simons skulle jag hålla mig borta från, så långt det bara går. Skräp i mina ögon/öron. Satsa på vettiga prylar, tex Eisenmann eller SuperSprint, men ja dessa kostar minst 7000 för ett halvsystem. Men det är oxå skillnad på finnish, kvalite o framförallt LJUDET, i synnerhet om du köper Eisenmann. Köper du Eisenmann så köp ett med soundlevel "Race". Satsa på 2.5", rostfritt ger lite annan klang, o köper du Eisenmann Race kommer det låta betydligt mer än du är van vid. Jag har Eisenmann på två av mina M ("Race" respektive "SuperSound". "SuperSound" är föregångaren till "Race" o låter faktiskt ännu bättre/högre/mer), o skall förmodligen skaffa ett Eisenann Race till den tredje i höst, o så småningom även till min sista M...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Xtreem
123 Inlägg
13 juni 2013
Trådstartare
328cabbish skrev:
Köpte från katalysatorn bakåt för 3500kr

Vart köpte du det någonstans?

Sök