3648
Sök

Neon/ljusslinga runt bromsskiva eller liknande?

9 Inlägg
17 juni 2013
Trådstartare
Tjena.

För ett par veckor sen på en träff skådade jag något av det vackraste jag sett på en bil, en rund ljusslinga i någon gul neon/lednyans. Asså detta var ett snuskigt lyft för bilen, undrar bara hur killen/tjejen gått till väga om någon vet?

Må väl

/R0ckN

Se bild!

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/941298_182720355218310_1688496696_n.jpg
Senast redigerat av R0ckNrolla (17 juni 2013)

7 443 Inlägg
21 juni 2013
han/hon har garanterat monterat det på bromskölden innanför bromsskivan wink

jag personligen tycker inte om sånt tjafs,, men kör på det om du gillar det smile lär ju väcka uppmärksamhet på natten när du kör iaf smile

908 Inlägg
21 juni 2013
De e puttes bil  o här hittat du de  http://www.blueride.se/till-bilen-wheel … 21_47.html

KHRacing
21 juni 2013
Eller på www.evoformance.se :-)
Senast redigerat av KHRacing (21 juni 2013)

742 Inlägg
21 juni 2013
Det är en vanlig LED slinga som är monterad på bromsskölden, rundningen är av ett smalare rör om jag inte mins fel!

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

Cadillac_The_King
21 juni 2013
Neon under och i ljulen är bara överskattat det är ju inte under bilen man. Ska glo :-)

716 Inlägg
21 juni 2013
Vad händer när den blir för varm? För det blir väl riktigt j*vla varmt vid bromsarna..?

Forummoderator
26 418 Inlägg
21 juni 2013
Krist skrev:
Vad händer när den blir för varm? För det blir väl riktigt j*vla varmt vid bromsarna..?

Meningen är väl kanske hellre att det ska se fräckt ut vid utställningar..inte att man kör med det till vardags?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

716 Inlägg
21 juni 2013
Men sitter det där så kör man väl med det om inte bilen står i garaget å bilen körs på släp till träffen? Å om man ska ha bilen till vardags så e de inte så kul att ta av efter varje träff?

Forummoderator
26 418 Inlägg
21 juni 2013
Krist skrev:
Men sitter det där så kör man väl med det om inte bilen står i garaget å bilen körs på släp till träffen? Å om man ska ha bilen till vardags så e de inte så kul att ta av efter varje träff?

Sitter slingan monterad på bromssköldens ytterkant, så tvivlar jag på att det blir för varmt för slingan..så det är nog inget problem oavsett..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök