3656
Sök

Plastidip på krom?

fläskpannkaka
856 Inlägg
24 juni 2013
Trådstartare
Nån med erfarenhet?

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas

276 Inlägg
24 juni 2013
Fungerar utmärkt.. finns väl ett par trådar om plastidip redan där du kunde frågat men nu ska inte jag sitta o vara forumpolis wink
Senast redigerat av Mido__ (24 juni 2013)

fläskpannkaka
856 Inlägg
24 juni 2013
Trådstartare
Mido__ skrev:
Fungerar utmärkt.. finns väl ett par trådar om plastidip redan där du kunde frågat men nu ska inte jag sitta o vara forumpolis wink

Iofs.. ville inte sno någons tråd bara,  och tänkte att det kanske var bra med en specifik för just dip vs krom :-)

Funderar på att måla mina fälgars centrum med plastidip nämligen och undrar om det kommer hålla bara :-)

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
24 juni 2013
plastidip har ingen inverkan på krom vad jag märkt smile de som kan bli är att du lär få polera när du tar bort de smile många som köper nya fälgar "lackar" om sina med plastidip för de är enkelt att ta bort om de blir fel och att man inte förstör fälgarna smile

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

fläskpannkaka
856 Inlägg
24 juni 2013
Trådstartare
Nomenia skrev:
plastidip har ingen inverkan på krom vad jag märkt smile de som kan bli är att du lär få polera när du tar bort de smile många som köper nya fälgar "lackar" om sina med plastidip för de är enkelt att ta bort om de blir fel och att man inte förstör fälgarna smile

Då blir det ev så då ;-) hehehe

Sök