Eftersnack: Big Power Meet

Decerto
16 juli 2013 · 404 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

Kromgrill skrev:
förbannat tråkigt att åka hem bara. ~50mil är drygt...

Inte så farligt wink Några polare till mig kommer ner till Power Meet från Luleå varje år smile Det är en bit att åka minst sagt big_smile

Åfan. Jag är själv från Luleå och farsan plus några andra som dundrade ner i en lincoln continental mark v från Luleå.

Tyckte både Torsdag och fredag var bättre än lördagskvällen. Kanske beror på att jag var nykter under lördag:D

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Decerto
16 juli 2013 · 404 Inlägg

SoL skrev:

Vettemannen skrev:

Thunderbird88 skrev:
Är väl inte så fel med nya bilar? Jag har inget emot dom iallafall. I slutändan är ju Power Meet tillför amerikanska bilar av alla dess slag så egentligen är ju då Chrysler Voyager också välkommen wink

Usch!!! Egentligen tycker jag att bilarna ska vara minst 20 år och innehålla en V8:a för att komma ut på fältet!

/Benny

jag håller med, fast jag vill mena på 30 år och äldre, såkallade veteranbilar, både på fältet och cruising.

Så nästa år kan väl alla bilar nyare än 84 hålla sig hemma.

Jag ser hällre än fet nyare muskelbil än vissa riktiga vrak med 30år eller mer på nacken, en del såg ut att ha släpats direkt upp ur östersjön och sedan misshandlats med en jordfräs.

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Kromgrill
16 juli 2013 · 176 Inlägg

Decerto skrev:

Thunderbird88 skrev:

Kromgrill skrev:
förbannat tråkigt att åka hem bara. ~50mil är drygt...

Inte så farligt wink Några polare till mig kommer ner till Power Meet från Luleå varje år smile Det är en bit att åka minst sagt big_smile

Åfan. Jag är själv från Luleå och farsan plus några andra som dundrade ner i en lincoln continental mark v från Luleå.

är det fest i bilen är det ju roligare, vi va 2 st tongue men ja klart, finns alltid de som har längre wink

Buick Century Wagon "Smurfskåpet" (1955)
soyd
16 juli 2013 · 1 853 Inlägg

Decerto Jag såg dig nog på fältet wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/26/25960/25960-5a6998f3e4a7476620546146981cb99c.jpg
Grym bil!

/mvh soyd

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
16 juli 2013 · 3 929 Inlägg

Decerto skrev:

Thunderbird88 skrev:

Kromgrill skrev:
förbannat tråkigt att åka hem bara. ~50mil är drygt...

Inte så farligt wink Några polare till mig kommer ner till Power Meet från Luleå varje år smile Det är en bit att åka minst sagt big_smile

Åfan. Jag är själv från Luleå och farsan plus några andra som dundrade ner i en lincoln continental mark v från Luleå.

Tyckte både Torsdag och fredag var bättre än lördagskvällen. Kanske beror på att jag var nykter under lördag:D

Håller helt klart med! Fredagskvällen var absolut bäst smile
Vart i Luleå är du från?

Senast redigerat av Thunderbird88 (16 juli 2013)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Decerto
16 juli 2013 · 404 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

Decerto skrev:

Thunderbird88 skrev:
Inte så farligt wink Några polare till mig kommer ner till Power Meet från Luleå varje år smile Det är en bit att åka minst sagt big_smile

Åfan. Jag är själv från Luleå och farsan plus några andra som dundrade ner i en lincoln continental mark v från Luleå.

Tyckte både Torsdag och fredag var bättre än lördagskvällen. Kanske beror på att jag var nykter under lördag:D

Håller helt klart med! Fredagskvällen var absolut bäst smile
Vart i Luleå är du från?

Uppvuxen på Skurholmen men bodde på mjölkudden som liten.

@soyd: Jaha du fick mig på bild:D Jag var en av dom som tog dit en ny bil, några gamla rävar kollade snett men dom flesta var glada och kom för att snacka CI big_smile

Senast redigerat av Decerto (16 juli 2013)

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
16 juli 2013 · 3 929 Inlägg

Decerto skrev:

Thunderbird88 skrev:

Decerto skrev:

Åfan. Jag är själv från Luleå och farsan plus några andra som dundrade ner i en lincoln continental mark v från Luleå.

Tyckte både Torsdag och fredag var bättre än lördagskvällen. Kanske beror på att jag var nykter under lördag:D

Håller helt klart med! Fredagskvällen var absolut bäst smile
Vart i Luleå är du från?

Uppvuxen på Skurholmen men bodde på mjölkudden som liten.

@soyd: Jaha du fick mig på bild:D Jag var en av dom som tog dit en ny bil, några gamla rävar kollade snett men dom flesta var glada och kom för att snacka CI big_smile

Trevligt! Jag bodde på Malmudden när jag bodde där uppe smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang