2506
Sök

Stulna fälgar!

16 Inlägg
8 juli 2013
Trådstartare
Hejsan. Mina alufälgar till min Audi vart stulna denna helg, antagligen natten mellan Lördag/Söndag hos Vanda Acars AB i Akalla/Kista. Dessa fälgar är ett par VW BBS orginal 7 ekers fälgar i storlek 17" och med ett et mått på 45, de är lackade gråa. På en av fälgarna finns en lagning på insidan som syns om man tittar in i fälgen mellan ekrarna, denna fälg har även 2 vita streck på sig som syns rätt väl.

Däcken som satt på är ett par Hifly med måtten 225/45-17 och är relativt nya, det ena däcket bör va skadat då jag var med om en olycka med bilen och skärmen bak tröcks in mot däcket och skavde på det.

Ser ni dessa fälgar någonstans i Norrort lr liknande, hör av er i pm och ring gärna polisen då de finns anmälda där som stulna. http://i41.tinypic.com/34tbskj.jpg

Tack på förhand.

Forummoderator
26 341 Inlägg
9 juli 2013
Om de blev stulna hos ett företag så torde väl företaget vara tvunget att ersätta dig som kund?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

16 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
Detta företag hade ingen inhägnad där bilen stod/står, å jag frågade en av de anställda om de gick att anmäla via dem att de blivit stulna hos dem, och de gick de inte utan jag skall anmäla de till mitt försäkringsbolag.

Forummoderator
26 341 Inlägg
9 juli 2013
Harnor skrev:
Detta företag hade ingen inhägnad där bilen stod/står, å jag frågade en av de anställda om de gick att anmäla via dem att de blivit stulna hos dem, och de gick de inte utan jag skall anmäla de till mitt försäkringsbolag.

Prata med chefen som jobbar där, bara för att vara säker.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

16 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
Ok, ja detta är första gången detta hänt mig, så ja uppskattar all hjälp man kan få från olika håll, och vad jag läst finns de ju en del här av er som har erfarenhet från liknande händelser.

16 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
focuz skrev:
Håller ögonen öppna från Sigtuna och Norrut!

Tusen tack.

Sök