varför inte en lancia delta HF integrale, går ju som bara satan men är väl inte värdens snyggaste, ser ju ut som en bärplockarbil, fast lite värre så klart
Eller kanske En S4 2.7 bi-turbo lite äldre JA men om du e ute efter fart men samtidigt vill kunna använda bilen så e ju denna ganska bra....
Likaså med Volvo V70R o andra volvo bilar
det är ju mest smaken som spelar roll här,... Men ja skulle absolut inte köpa en S12, 13 ,14.. dom kanske e sportiga o allt det där men hur mycket nytta kommer du ha av den... om du inte redan har en stor bil asså?
skoda octavia rs turbo kan kankse va något eller??
Tycker jag absolut, för 130000:- får du en riktigt fin, nästan ny RS. Visst finns det snabbare bilar men jag tror inte du kommer ångra dig, finns mkt trim o sånt till 1.8t motorerna också.
Satsa på en 3000GT då kör du ifrån det mesta vid rödljusen,talar av egen erfarenhet
3000GT går ju inte av för hackor, men är inte Nissan 300XZ (eller hur nu förkortningen lyder) strået vassare?
En rolig sak som är bra att tänka på är att dom här maskinerna blev ifrån körda på både bana och strip av en celica med en 4:a på 2 liter och en singel turbo, Dessa maskiner har ju V6:a med dubbelturbo. Det är inte bara effekten som räknas, en viktig sak att tänka på är vikten.
Satsa på en 3000GT då kör du ifrån det mesta vid rödljusen,talar av egen erfarenhet
3000GT går ju inte av för hackor, men är inte Nissan 300XZ (eller hur nu förkortningen lyder) strået vassare?
En rolig sak som är bra att tänka på är att dom här maskinerna blev ifrån körda på både bana och strip av en celica med en 4:a på 2 liter och en singel turbo, Dessa maskiner har ju V6:a med dubbelturbo. Det är inte bara effekten som räknas, en viktig sak att tänka på är vikten.
Vilken celica? officiella tider tack! Det finns bilar av i stort sett alla fabrikat som kör ifrån både 3000GT och Celica men om man kollar på statistik från tex blackrace så var snabbaste celican i år denna 1 2006-07-22 Richard Niva Toyota Celica 0,729 1,998 120,35 9,338
Och den kör då inte på långa vägar förbi någon 3000GT
Har inga tider tyvärr läste det på en sida där dom testade dom flesta japanska sportbilar från 90 talet. Supra, 3000gt,300zx rx7 och många mer. Ska kolla om jag hittar den. Det var en GT-4 från 97, 248 hk. 3000GT & 300ZX har väl 280 förutom den nyare 3000 GT som har 300hk. Eller är jag helt ute och cyklar ?