Det ska vara en vänsterstyrd bil. Så skyline kan ni glömma. evo får man inte för dom pengara. ska det va evo så ska det va minst en 6:a. rx7 finns det nog inte många av häller som är vänsterstyrda.
Det ska vara en vänsterstyrd bil. Så skyline kan ni glömma. evo får man inte för dom pengara. ska det va evo så ska det va minst en 6:a. rx7 finns det nog inte många av häller som är vänsterstyrda.
då är det S4/S3 impreza, eller kankse nån s60 t5, 9-5 aero?
3000gt väger ju en hel del men det finns oxå mycket att banta ned. ta bara bort förarstolen så har du ju tappat en hel del. över 20kg om jag inte minns helt fel
Som någon föregående skrev så beror det ju mycket på "hur" du ska köra bilen. Ska du bara ha en rolig bil som ska gå allmänt bra så är ju en Impreza helt klart ett bra val. Du får en GT med rätt låga mil för din budget. Lägg till några kronor så har du en "bug eye" WRX, alltså årsmodell runt 01-02. Satsa annars på en 200sx. Köp en färdig stylad/trimmad s13 o ha massa pengar över. Eller en S14. Sen finns det ju en uppsjö Audis, Golfar, Skodor och liknande med turbo. Nä mitt tips är en Impreza GT. Snygg, rå bil från början. behöver inte mycket styling ochär relativt enkel att trimma så den går så det är kul ett tag
ok. vad tycker ni om 300zx då? Det är ju en gammal bil men dom är mkt snygga och har 285 hk orginal.
Dom går väl rätt bra, men vettifan om dom ser så fina ut? inte mkt styling på dom bilarna som gör sej rätt. tycker jag iaf.. men en 200sx 14 är ju jävligt rolgia bilar, en 3000gt för 130 000 vettifan om det blir så prisvärt, en s14 för dom pengarna är ju mer välspendat tycker jag, jamena jag skulle ju inte köpa en ferrari för 130 000 då e det ju garanterat nåt fel på den:) bättre o lägga pengarna på en bil i mindre prisklass så du vet att du får en som är prisvärd!