Hej.. jag har försökt å försökt men blir inte av med det pipande ljudet ur högtalarna.. ibland låter det inte så mkt å ibland låter det skit mkt.. det e väl generator pip lr vad det kallas man hör i högtalarna.. !! ? !
Hej.. jag har försökt å försökt men blir inte av med det pipande ljudet ur högtalarna.. ibland låter det inte så mkt å ibland låter det skit mkt.. det e väl generator pip lr vad det kallas man hör i högtalarna.. !! ? !
hur får man bort det på lättast viss?!
Behöver inte vara generatorn, det kan vara störningar från kablar m.m.. Kolla upp det så att alla kablar ligger rätt, framförallt lågnivån.. Den får ju inte ligga nära en strömkabel t.ex..
lågnivås kablen e dragen med dom andra sladdarna från sterion.. ska man kanske dra den på den andra sidan för sig själv då? får väl plicka ner bilen igen å dra om allt lr jag åker och köper en ny lågnivås kabel å bara drar den rätt i bilen för å testa men om det inte hjälper så vetefan..
Inte fått tinitus? hör sj att de piper på vänster sida av huvet
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
lågnivås kablen e dragen med dom andra sladdarna från sterion.. ska man kanske dra den på den andra sidan för sig själv då? får väl plicka ner bilen igen å dra om allt lr jag åker och köper en ny lågnivås kabel å bara drar den rätt i bilen för å testa men om det inte hjälper så vetefan..
men tack iaf. ska testa till helgen !!
Ja, testa det.. Drar man lågnivån ihop med strömkablarna så kan de bli väldiga störningar av detta..