3260
Sök

Köpråd/tips: billig, diskret och rolig bil

Dumpersförare.
970 Inlägg
2 augusti 2013
ph3w skrev:
OmegaCoffe skrev:
ph3w skrev:

Nepp, det gör den inte. Om jag inte använder mina tabletter så ökar risken för anfall, medicinen är bara "blockerar" majoriteten av anfallen som jag skulle kunna få. Känner därför av flera timmar i förväg om jag kanske ska få anfall, då äter jag något och går och lägger mig. Dock så förhindrar min medicin det totalt..

Om du tar medicin så måste du ju ta och prata med din läkare om en annan medicin som hjälper. Sen ska du ju ta medicinen alltid och inte strunta i den. jag borde veta sj då jag har detta sen 5 år tillbaka. och har varit fri från anfall i många år nu sedan jag fick rätt medicin. och mitt körkort drogs inte in för det.

Närå, min läkare och jag håller på att byta medicin för att se vilken som fungerar bäst etc. Jag har fått starkare medicin nu och har inte fått anfall på tre månader. Har bara haft det i snart fem år. Det är därför jag inte fått en medicin som fungerar riktigt

ok. Jag kör med ergenyl retard. funkar bättre än tegretol jag hade. mår mycket bättre med. då har du ju hatt det lika länge som jag.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97

Dumpersförare.
970 Inlägg
2 augusti 2013
Sen kommer du till att kunna ta körkort när du har varit anfallsfri under ett år. för jag fick inte köra på ett år. Men eftersom jag var fri från anfall så fick jag köra igen. Och har inte hatt något sen tre år nu.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97

Sök