Supra:
nackdelar: sitta på fel sida, usch! börjar bli ganska vanlig syn nuförtiden, garanterat buskörda med, komma i en originalsupra bland alla herrejösses1000hksupror nu kanske inte är så fräckt, sportbil/opraktiskt trots stor som en bmw 7 serie, trakasserad av polis.
fördelar: RWD, troligtvis skottsäker drivlina om man hittar en som inte är allt för trimmad, i gemene mans ögon är det ju en sportbil till utseendet, snygg (förutom ögonen fram)
Ford RS:
nackdelar: FWD
fördelar: brutalt utseende / rallybilstuk, relativt praktisk, förmodligen lägre driftkostnader, volvobitar i bilen = god driftsäkerhet, sticker ut från mängden, modernare bil, liksom dom andra av fords "rally-hyllnings-bilar" så kommer denna stå sig bra i framtiden.
detta är ju givetvis bara mina egna åsikter, jag vet inte så värst mycket alls om supra mer än någon annan som läser bilsport, hänger bland bilfolk, läser på nätet osv, men har fått intryck av att supra är i princip skottsäker MEN går något sönder så kostar det fan och grejer är svårt att hitta.
focusen är ju lättare att bilda en uppfattning om eftersom den är en volvo i grunden.
hade jag varit dig så hade jag behållt forden och försökt hitta något effektstinnt RWD åk att ha på söndagar att bränna däck med