2222
Sök

Trimma 945Ltt

103 Inlägg
26 juli 2013
Trådstartare
Hej

Jag undrar lite vad jag behöver göra med motor och drivlina för att komma upp i ca 300hk,

där är redan vikingchip å bränsle, och lite sånt smått så ligger nog på 200-220hk men vill ha mer ^^

Några tips å någon som har gjort det innan uppskattas big_smile

Tack på förhand tongue

347 Inlägg
26 juli 2013
Kolla min setup, där har du ca 300 hästar. Grejerna är för övrigt till salu om nåt är intressant.

103 Inlägg
26 juli 2013
Trådstartare
Enchzzz skrev:
Kolla min setup, där har du ca 300 hästar. Grejerna är för övrigt till salu om nåt är intressant.

okej tongue

ja lmm, kam, turbo, spridare kanske, va ligger dina priser på tongue

486 Inlägg
27 juli 2013
Har då aldrig varit med om så trögfattat folk som 7/940 ägare. Är google så jävla svårt system för er? Jag har själv haft 745 Turbo, men aldrig har jag behövt fråga en sån fråga, de räcker gott och väl att googla så finns de svar för hur du kan trimma den upp till 500hk om de skulle va så! För fan skärp er.

Forummoderator
26 339 Inlägg
27 juli 2013
audia4v6 skrev:
Enchzzz skrev:

okej tongue

Sånt PM:ar man varandra om.

ElTacoNacho skrev:
Har då aldrig varit med om så trögfattat folk som 7/940 ägare. Är google så jävla svårt system för er? Jag har själv haft 745 Turbo, men aldrig har jag behövt fråga en sån fråga, de räcker gott och väl att googla så finns de svar för hur du kan trimma den upp till 500hk om de skulle va så! För fan skärp er.

Ta inte i så du spricker..
Skulle man göra som du och alltid tjata om det där förbannade googelhelvetet så skulle där inte finnas ett forum.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

486 Inlägg
27 juli 2013
Mack skrev:
audia4v6 skrev:
Enchzzz skrev:

okej tongue

ElTacoNacho skrev:

Skulle man göra som du och alltid tjata om det där förbannade googelhelvetet så skulle där inte finnas ett forum.

Ta inte i så du spricker själv du. Om man nu använder det där förbannade googlehelvetet så hittar man gott och väl 10-15 trådar om just 300hk då det verkar va de mest populära för dom att trimma till. Att då skapa nya trådar hela tiden med samma fråga blir bara löjligt.

Forummoderator
26 339 Inlägg
27 juli 2013
ElTacoNacho skrev:
Mack skrev:
audia4v6 skrev:

okej tongue

ElTacoNacho skrev:

Ta inte i så du spricker själv du. Om man nu använder det där förbannade googlehelvetet så hittar man gott och väl 10-15 trådar om just 300hk då det verkar va de mest populära för dom att trimma till. Att då skapa nya trådar hela tiden med samma fråga blir bara löjligt.

Tänkte du skulle förstå poängen med min kommentar..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök