Kör en liten snabb update.
Då har jag iaf äntligen kommit igång och beställt något samt mailat lite ang prisuppgifter så nu känns det som det händer något.
Det som kommer hända denna säsongen är inte mycket. Tiden, pengar samt möjligheten att skruva är begränsad. Nåja här har ni
"listan" som ska göras:
M-Bakspoiler - Har en trasig som ligger. Denna SKA gå att få fin. Prio 1
Lackera fälgarna svarta - Beslutat mig för att behålla dem. Har mailat några lackfirmor för offert
AC-Schnitzer Splitters (kopior) -
Beställt, kommer lackerade och färdiga
Svarta dörr och stötfångarlister - För mycket silver på bilen just nu. Ska testa lackera dem som sitter på. Blir det inte bra beställer jag nya med M-logga
Foliera interiörlisterna - Väljer fortfarande mellan borstad alu eller kolfiber.
Foliera rutlisterna "shadowline" - Satsar på högblank svart som M5 E39 har.
Ordentlig utvändig rekond - Önskade mig en polermaskin i födelsedagspresent. Får jag ingen ska en sådan inhandlas.
Ordentlig invändig rekond - Våtdammsugare ska inhandlas
Sen är det alla småjobben som jag postat bild på innan t.ex innerskärm, tröskel, rostfläckar. Kommer lämna bilen till en lackerare som ska fixa tröskeln och rostfläckarna. Mailar med en som gör det lite vid sidan om så får se när han har tid samt vad vi pratar om för pris. Troligtvis får hela bakdelen sam höger bakskärm lackas samt givetvis tröskeln då.
Skulle det bli lite pengar över så kommer jag jaga efter annan inredning. Väldigt sugen på m5 stolar och baksäte.
Lite bilder:
Dessa splitters är beställda. Monteras under M-Fronten. Ska tydligen inte påverka körbarheten så mycket på sänkta bilar vilket är skönt Ska beställa en rulle High Gloss vinyl till rutlisterna idagSkulle det bli skit när jag lackerar mina lister kommer jag ta hem dessa. M5 loggan kommer då att ersättas med en vanlig M-logga