Hur har jag missat detta blir lätt att följa från och med nu
Varför SFRO inte vill godkänna hydraulisk handbroms är för att enligt deras tester så tappar hydralicen trycket långsamt vilket kan göra att fordonet åker iväg okontrollerat.
Hur har jag missat detta blir lätt att följa från och med nu
Varför SFRO inte vill godkänna hydraulisk handbroms är för att enligt deras tester så tappar hydralicen trycket långsamt vilket kan göra att fordonet åker iväg okontrollerat.
Härligt! Okej, känns bäst me mekaniskt också
Jo vist gör det det fyrhjulsdriven 240 finns i mina tankar någon gång i framtiden så roligt se 740 med fyrhjulsdrift.
Hur har jag missat detta blir lätt att följa från och med nu
Varför SFRO inte vill godkänna hydraulisk handbroms är för att enligt deras tester så tappar hydralicen trycket långsamt vilket kan göra att fordonet åker iväg okontrollerat.
Härligt! Okej, känns bäst me mekaniskt också
Jo vist gör det det fyrhjulsdriven 240 finns i mina tankar någon gång i framtiden så roligt se 740 med fyrhjulsdrift.
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Vad har du för mm2 på kabeln? Tycker det ser klent ut om det ska gå genom hela bilen till motorn.
Snyggt gjort med krympslang !
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Bättre än ingenting Har du skyddat kabel så den inte kan skava mot nåt? Vore inte roligt om det blev kortis. Mycket som kan hända då. Kanske ska ha säkring, speciellt på ett sådant fint bygge.
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!