Blev mkt snygg denna rodden, följt bygget i all tysthet men tänkte nu kommentera. Försökte se idag om jag kunde se den på torget men såg den inte bland alla andra bilar. Var och kollade på den när den inte var helt klar på Motormeet också förra sommaren. Mkt imponerade att se sånt här när man själv har tummen mitt i handen men ändå uppskattar och beundrar andra som kan utföra ett sånt här mirakel.
Så nu är bilen besiktad utan anmärkning, registrerad och försäkrad så ut och köra blir det
Det ville overraske meg meget om de fant noe feil på denne!! Regner med det var applaus der også! Grattis!
Tack
gemini78 skrev:
Blev mkt snygg denna rodden, följt bygget i all tysthet men tänkte nu kommentera. Försökte se idag om jag kunde se den på torget men såg den inte bland alla andra bilar. Var och kollade på den när den inte var helt klar på Motormeet också förra sommaren. Mkt imponerade att se sånt här när man själv har tummen mitt i handen men ändå uppskattar och beundrar andra som kan utföra ett sånt här mirakel.
Var lite strul med Transportstyrelsen, fick reg nummer igår men tekniska data saknades så kunde inte ställa på den eller göra kontroll besiktning. Kl 0910 pratade jag med Transportstyrelsen och då blev det fixat, kl 10 Till polisen och hämta provisoriska skyltar, 10,15 förde jag bilen till bilprovningen så skulle dom ta den direkt det blev ledigt, kl 16 var den klar och 17.00 var jag på en provtur på torget
eastmotorsport skrev:
Så härligt! Ett jäkla stort grattis. Njut nu ordentligt, fira med nått extra ikväll!
Du är kung och nu är det bara leva , njuta o gasa! Ofattbar resa för oss andra följare, något sånt här bygge brukar aldrig komma fram o bli klart, men det fixade du sjukt bra! Du är boss , Kung T!
Säger som Felix, nu känns det tomt.... Ett beundransvärt bygge och en målmedvetenhet som saknar motstycke, mina största gratulationer till det bästa bygget i Sverige genom tiderna !!!