Denna Vw Polo 6n -97 är min första bil och jag tänkte att slamma den ner mot backen, jag kommer att försöka att göra så många uppdateringar som möjligt för att hålla er underhållna. Tack och hej leverpastej fan
Tanken med denna bil som är mina första bil är att den ska va allmänt dryg att glida runt med. Jag har redan börjat lite smått med bilen men jag kan skriva upp listan på de saker som ska va med på bilen.
[ ] Kommer [\] Beställt [x] Klart
[x] lacka om den (då den va väldigt fult lagat av förra ägare) [x] nya fälgar (följer inte strömmen och köper bbs eller dare) [ ] coilovers [ ] bättre ljud [ ] nya lyktor runt om (angeleyes och nån form av röktonat bak) [ ] hoodbra [ ] plastidipa taket mattsvart Kom med idéer vetja!
Köpt nya fälgar och däck för en sjukt billig peng via blocket , dock var dom kantstötta allihopa så lite småfix fick de bli. Så såg dom ut. Efter lite småfix och skön färg på dom
Står rätt så stilla nu med lilla snigeln men jag har beställt nya plåtar som förhoppningsvis kommer idag , sen är de bara vänta tills kassan tillåter coilovers och plastidipa taket