hej ja som rubriken lyder vill ja plocka av innedörrarna på min audi. någon som vet hur man gör innan ja bryter sönder skiten? det gäller alltså en Audi a6 avant 2008.
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga men passar på att varna för krockkudden om du inte tänkt på den, koppla ur batteriet och vänta minst en kvart innan du sätter igång för säkerhets skull.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Osäker, men Audis brukar vara lätt. Sitter det 2 små skruvar i var sida i överkant på dörren eller? Isf lossa dom och dra sen dörrsidan uppåt bara så lossnar den..
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga men passar på att varna för krockkudden om du inte tänkt på den, koppla ur batteriet och vänta minst en kvart innan du sätter igång för säkerhets skull.
ok. Får lov att berätta då att de tänkte ja inte alls på, dock bara tagit av en dörren bak, tänkte göra resten i morgon. Men e de lätt att airbagen smäller alltså?
ok. Får lov att berätta då att de tänkte ja inte alls på, dock bara tagit av en dörren bak, tänkte göra resten i morgon. Men e de lätt att airbagen smäller alltså?
Nej det är inte så sannolikt men konsekvenserna är inte roliga, det är dyrt att ersätta en förbrukad kudde och en trasig interiör om inget annat men i värsta fall kan du bli skadad t.ex om den träffar dig när den löser ut. Det är alltid bäst att vara på den säkra sidan!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.