beställde dioder för över två veckor sedan och betalade med kort, har fortfarande inte sett till dioder.. ingen svarar på mail och ingen svarar på telefon!
Betalar ni med kreditkort så ska det inte vara några problem att få tillbaka pengarna. Banken brukar oftast kräva en polisanmälan för att sedan återbetala pengarna till er. Det är ovanligt att scammers erbjuder det som en betalningsmetod, oftast brukar det röra sig om förskottsbetalning.
ja, lite skumt är det, har testat alla nummer,lämnat på telesvararen och mailat utan att få kontakt. men får se om det händer något nu efter anmälan...
kanske har semester som alla andra mäniskor vid denna tid?
va dom tankarna jag hade oxå men hittar man ingen info om det och får "kvitto"/mail att det ska levereras inom 3-5 arbetsdagar så la jag det åt sidan...
precis, men det e några tattare som försöker luras, lägg en stor jävla beställning på postförskott o skit i o hämta om dom skickar
O så får man stå för frakten till utlämningsstället och frakten tillbaka till dom.. Känns ju vettigt
man behöver ej hämta ut det..
Nej och hämtar man inte ut paketet så får man stå för BÅDA fraktavgifterna. Och ofta så är det dessutom en "straffavgift" också.
Eftersom att ombudet skickar tillbaka paketet till avsändaren efter ett visst antal dagar och tar ut full frakt för detta!! 9/10 företag fakturerar dig då frakt till ombudet, frakt tillbaka till avsändaren plus en extra avgift för att du var jävlig nog o inte hämtade ut ditt paket. "Straffavgiften" ska dock stå skriven under köpvillkor!!
Senast redigerat av Volvo142_73a (22 augusti 2013)
Tänkte bara klargöra att sedan chevyxtreme hade problem med www.bildioder.se har jag köpt verksamheten av Christopher, som mot slutet helt enkelt inte hade tid att driva sidan på rätt sätt. (chevyxtreme fick sina dioder till slut, men leveranstiden var inte som avtalad)
www.bildioder.se är en seriös verksamhet som följer lagar & regler och bedrivs idag i ett aktiebolag.
Hej dum som jag var handlade jag diod lampor från denna sida . Skulle swisha för betalningen och råkade också skicka för mycket pengar. Så mailat och provat ringa men helt omöjligt att få tag i någon och inga lampor kommit. Co-tec är du fortfarande ägare så hoppas jag på att du löser detta. Christopher fick jag tag på och han sa att han skulle ordna detta och prata med nya ägaren. Men sen ej fått svar från honom heller