3580
Sök

Kan man köre ATV pä Gatan i Sverige?

14 Inlägg
18 augusti 2013
Trådstartare
Hej alle.

Jag er dansk och funderer på om jag kan köpe en type ATV och köre på gatan i Sverige utan reg. nr.?

Och hvilken type i sä fald? smile

Mvh. Stone

9 118 Inlägg
18 augusti 2013
StoneDKr32 skrev:
Hej alle.

Jag er dansk och funderer på om jag kan köpe en type ATV och köre på gatan i Sverige utan reg. nr.?

Och hvilken type i sä fald? smile

Mvh. Stone

Nej du får inte köra oregistrerade ATV på Svenska vägar.

Saabifierad
2 031 Inlägg
18 augusti 2013
Varför skulle du få köra en oregisterad fyrhjuling på vägarna? de enda platserna du får köra en sådan på är i skogen och inom inhängnat området

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

847 Inlägg
18 augusti 2013
Du skal have en registreret ATV på vejen, men du får den køre dem på din normale kørekort håber det hjalp

Mvh koffe från sverige wink

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

KHRacing
19 augusti 2013
Slash skrev:
Varför skulle du få köra en oregisterad fyrhjuling på vägarna? de enda platserna du får köra en sådan på är i skogen och inom inhängnat området

I skogen.... ICKE

Sök