Tyckte det var dags för en uppdatering nu. Har gått och blivit med hus så har fått renovera på de en jävla massa och så blev tjejen på tjocken också så tiden i garaget har varit minimal tyvärr men jag har iaf fått några timmar över.
Polarn har plastat ihop kjolen så den ska dit. Satt dit nya tanklocket, bilder kommer. Sen har jag kollat på hur jag ska göra infästningen på fram o bakkjol och kommit fram till en bra lösning så dom är redo för plastning dom också
Tanklocket som kommer att hamna under nummerskylten nu återstår de bara infästning front o bak och plocka ur motorn igen och skotta rent i motorrummet sen är de LAAAAACK
Bakstöten sitter nu och motorn är ute igen ska rensa lite i motorrummet så lackerande kommer åt och spruta ! Om allt går som de ska så kommer bilen att rulla på lack 1 Oktober !!! LÄNGTAR!!!
Igår kväll åkte bilen ÄNTLIGEN iväg till lack. Skulle egentligen ut i oktober men som alla andra lackerare så är dom inte så snabba..... Men nu är de äntligen igång, längtar redan tills jag få hem bilen igen !!!!!!!
Efter att bilen stått i garaget sedan -07 utan lack så sitter de äntligen lite färg på han den blev svart solid med klarlack har även lyckas raggs upp en sponsor nu börjar allt de roliga MONTERING