Monterade även på sommar fälgarna idag. Först gången med riktiga fälgar efter sänkning. Blir större & snyggare fälgar till våren men är grymt nöjd så länge!
Tjenare! Just nu känns det som man har för mycket saker igång. Halva inredningen är ner riven. Tänkte byta lite mer lampor samt att jag håller på att foliera lite detaljer. Sen har även fått min lamphållare till dimljusen så håller även på dom och försöker hitta en bra plats för ballasten. Sen i motorrummet så är la halva downpipen nere och övre motorfäste borttagit för lackning.
Har även ic som ska på plats snart. Men finns ingen lust att greja nu när det är så kallt.. Hoppas på lite värme snart igen
Är dålig på att ta bilder men kommer nog några framöver
Igår fyndade jag ett fjäderbenstag, ska dock fräschas till. Sen i bakrunden ser ni kartongerna som dom nya fälgarna ligger i. Hämtades också ut i veckan
Igår fyndade jag ett fjäderbenstag, ska dock fräschas till. Sen i bakrunden ser ni kartongerna som dom nya fälgarna ligger i. Hämtades också ut i veckan
Fyndade, hur mycket gick det på då? Ska vara väldigt billigt för att vara en ursäkt till att inte köra på performence line staget... Ser bra ut iaf
Fyndade, hur mycket gick det på då? Ska vara väldigt billigt för att vara en ursäkt till att inte köra på performence line staget... Ser bra ut iaf
400kr gick den på men då kom han han ändå till jobbet från uddevallla med den hehe Får väl se om jag hittar något annat fram till sommaren. Tackar
400kr gick den på men då kom han han ändå till jobbet från uddevallla med den hehe Får väl se om jag hittar något annat fram till sommaren. Tackar
Aha, jag gav 300kr för mitt original men då var ju ändå 400kr inte så tokigt...