7 september 2013
Trådstartare
För den som bryr sig så kan jag meddela att det gick som planerat/avsett och knappen sitter där den ska och fungerar ypperligt. Jag hade lite strul när allt var inkopplat först, men det berodde på dålig jord.
Kabelgenomföringen gjordes längs med vajern för motorhuvslåset - så jag slapp borra i torpedväggen.
Passade även på att ordna till det bland alla kablar och ersätta det ensamma relät med två stycken för att minska belastningen på dem lite.
Det fick bli styrströmmen som brytaren hamnade på, jordade sedan i en mycket lämplig skruv som jag hittade (nästan så man kan tro att den satt där i det syftet). Säkrade av med en 5 A-säkring.
Lade upp några bilder i ett album om det nu är någon annan som har en Santa Fe och ska göra detsamma. Hur man får in bilder i tråden här har jag inte fattat.
Tack för hjälp/tips/råd
/Andreas
Senast redigerat av SierraNovember (7 september 2013)