den blir ju inte så jobbigt på sommarn , men på vintern blir det om du ska ha den som bruksbil
är väl ändå på sommaren det är värst ?! ha en bil som studsar igenom kurvorna är inte speciellt skoj
studsar igenom kurvorna? fan är det för bil du har kört med svetsad diff isåfall? har svetsad på både supran och min gamla 740.. är inga problem att åka runt med till vardags för den delen heller... och säga att det sliter mer däck är väl helt och hållet skitsamma om man använder bilen vardagligen till att sladda med?
ser rätt bra ut och detta gjordes med 2,6liter motor och 166hp...
har hört att man måste ha bra växellåda för att få ut så mycket som möjligt ur motorn, så kanske spänna kopplingen för bättre grepp eller
om jag plockar ut inredningen och svetsar diffen och svetsar dit roll cage, måste jag regga om den eller vad behöver jag göra för att få köra den på gatan? för jag äger inte direkt en bana
De här frågorna bör du väl ställa på ett Polskt bilforum då du ska flytta dit och glida runt rökandes vattenpipa bakom neddragna gardiner enligt en annan tråd du har gjort.
Vad som krävs i Sverige är för dig helt irrelevant då regelverket ser annorlunda ut i Polen gällande ombyggnationer.
Fast för att svara på din fråga, en 190 2.6 är inte något krutpaket men däremot lite extra framtung och lättarslad, den kan du sladda runt i på din närmaste Polfood parkering.
hahha stalkern igen XD
hmm kan ha kvar bilen i 6månader i polen och jag kommer att flytta om ungefär 7månader, så om jag skaffar en 190e redan nu så kan jag ha kul med den i ett helt år, värt...
och kanske som du sa, lära mej lite om reglerna där och då är det att bara regga bilen där i polen..
hmm tycker att 190e är skit snygg, inte tillräckligt starkt, ska försöka hitta en v6a då..
Yeaopp, jag är skuggan som följer dig om natten, jag är.......Darkwing Duck...nåväl...
W201 är en mycket lyckt designad MB, det anser jag också, enda abert är de olikstora backspeglarna för att minska luftmotstånd precis som på W124. 2.6 är inte en V6, dessa är från tiden en 6cylindrig MB hade rak 6cyl, mkt skönare gång och souuuund i dessa än nutida MB 6cyl.
De här frågorna bör du väl ställa på ett Polskt bilforum då du ska flytta dit och glida runt rökandes vattenpipa bakom neddragna gardiner enligt en annan tråd du har gjort.
Vad som krävs i Sverige är för dig helt irrelevant då regelverket ser annorlunda ut i Polen gällande ombyggnationer.
Fast för att svara på din fråga, en 190 2.6 är inte något krutpaket men däremot lite extra framtung och lättarslad, den kan du sladda runt i på din närmaste Polfood parkering.
hahha stalkern igen XD
hmm kan ha kvar bilen i 6månader i polen och jag kommer att flytta om ungefär 7månader, så om jag skaffar en 190e redan nu så kan jag ha kul med den i ett helt år, värt...
och kanske som du sa, lära mej lite om reglerna där och då är det att bara regga bilen där i polen..
hmm tycker att 190e är skit snygg, inte tillräckligt starkt, ska försöka hitta en v6a då..
Yeaopp, jag är skuggan som följer dig om natten, jag är.......Darkwing Duck...nåväl...
W201 är en mycket lyckt designad MB, det anser jag också, enda abert är de olikstora backspeglarna för att minska luftmotstånd precis som på W124. 2.6 är inte en V6, dessa är från tiden en 6cylindrig MB hade rak 6cyl, mkt skönare gång och souuuund i dessa än nutida MB 6cyl.
hahaha du e min online skugga
hmm älskar benz eller lyxiga breda bilar, då jag växte upp mellan benzar och 7xx bmw:s och lexus