2505
Sök

Tryckeri för att trycka dekal billigt?

199 Inlägg
6 oktober 2013
Trådstartare
Jag behöver trycka delen av stripesen på min 850 som sitter på framskärmarna hos någon. Jag försökte hos dekaltrim, men där blev budet slutligen närmare 1 000 kronor per sida. Vi talar om 3 ränder som är 20-30 cm långa. Det är rena rånet.

Är det någon som vet vem man skall prata med? För referens på vad jag menar, kolla på bilderna på min 850.

Det finns ingen anledning till att inte göra någonting ordentligt bara för att ingen har vett att uppskatta det.

32 Inlägg
6 oktober 2013
Bra tråd, skulle själv gärna få stripesen runt om på 740/760 kopierade eller vad man säger smile

199 Inlägg
6 oktober 2013
Trådstartare
Hör efter med Volvo, vissa delar finns fortfarande i lager. Tyvärr inte det jag letar efter.

Det finns ingen anledning till att inte göra någonting ordentligt bara för att ingen har vett att uppskatta det.

1 532 Inlägg
6 oktober 2013
STL reklam i Katrineholm

Värmlänning!
59 Inlägg
6 oktober 2013
kolla med in lokala firma som trycker arbetskläder m.m, dem har oftast utrustingen som behövs och är förhoppningsvis inte alltför dyra

199 Inlägg
10 november 2013
Trådstartare
Har fortfarande inte fått kontakt med något. Mejlat flera företag som inte ens har svarat. (Du som skickade mig PM, gör inte så igen om du inte vill fullfölja kontakten.)

Några tips? Ingen av er som arbetar på tryckeri?
Senast redigerat av SEpaket (10 november 2013)

1 125 Inlägg
10 november 2013
http://www.tibroreklamatelje.com/

Dom är kanon att göra med

904 Inlägg
10 november 2013
Dackhall på Facebook väldigt bra priser ligger i götene

AUTOTECH S60 power

120 Inlägg
10 november 2013
ohh undra om min förfrågan kan passa här..

jag vill ha tag på firma som gör huvdekal med motiv dvs en heltäckande huvfolie där motic redan är printat på då man ska montera det..
vinylstyling hade förr men har slutat med dem :-(

270 Inlägg
10 november 2013
SEpaket skrev:
Jag behöver trycka delen av stripesen på min 850 som sitter på framskärmarna hos någon. Jag försökte hos dekaltrim, men där blev budet slutligen närmare 1 000 kronor per sida. Vi talar om 3 ränder som är 20-30 cm långa. Det är rena rånet.

Är det någon som vet vem man skall prata med? För referens på vad jag menar, kolla på bilderna på min 850.

Beställ hem en RAL provkarta från vilken reklamartikel som helst och ta reda på vilka färger det är sedan skaffar du ett par småbitar av dessa färger och skär till dom själv?
Det dyra om någon skall göra dessa åt dig är ju arbetet inte materialet.......
Och raka streck är inte så svårt att skära själv.

/minium

Najs
10 november 2013
Dirtymike skrev:
STL reklam i Katrineholm

Alla dagar i veckan skulle ja använda mig av STL! Asså bra service o trevlig personal.

Www.stlreklam.se

199 Inlägg
10 november 2013
Trådstartare
fadret skrev:
http://www.tibroreklamatelje.com/

Dom är kanon att göra med

Tack, skall mejla dit och fråga efter en offert.
Blyfot_Racing skrev:
Dackhall på Facebook väldigt bra priser ligger i götene

Såvitt jag ser är det en däckverkstad?
Minium skrev:
SEpaket skrev:

Beställ hem en RAL provkarta från vilken reklamartikel som helst och ta reda på vilka färger det är sedan skaffar du ett par småbitar av dessa färger och skär till dom själv?
Det dyra om någon skall göra dessa åt dig är ju arbetet inte materialet.......
Och raka streck är inte så svårt att skära själv.

/minium

För mig är det väldigt svårt. Jag var med om en trafikolycka 2009 med skada som följd. Nu har jag problem med skakningar i händer och domningar i armar. Jag kan inte ens skriva läsligt längre. Tyvärr.
Najs skrev:
Dirtymike skrev:
STL reklam i Katrineholm

Alla dagar i veckan skulle ja använda mig av STL! Asså bra service o trevlig personal.

Www.stlreklam.se

Dit mejlade jag när jag fick tipset och svar uteblev. Antagligen för litet jobb för att intresse skulle finnas.

166 Inlägg
11 november 2013
pma mig så hjälper jag dig

Entreprenör
1 286 Inlägg
13 november 2013
Jozzan skrev:

jag vill ha tag på firma som gör huvdekal med motiv dvs en heltäckande huvfolie där motic redan är printat på då man ska montera det..

www.036reklam.se Patrik Sjöö hjälper dig gladeligen.
Hälsa från mig! smile

// Niklas Johansson

223 Inlägg
19 november 2013
Jozzan skrev:

Jag kan fixa det wink
Något speciellt du är ute efter?
Senast redigerat av PBergendahl (19 november 2013)

Keep calm and wrap your car!
kolla in mitt projekt helfoliering av twingo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=280351/

Sök