7 oktober 2013
Trådstartare
Ändrar lite i infon om bilen då jag inser att det inte lär bli lite små pil och lack det blev betydligt mer en så så det som händer blir hel lack ute och invändigt tonade rutor runt om open air tak jaguar inredning lackering av underrede stor stereo ljud isolering alla slitage delar är nya hårdare bustningar i hella bilen stab stag alla man kan få tag på utan att vara tvungen att hissa upp den kw coilovers några rutor blir nya komma på vilka fälgar jag ska använda men blir nog oz furtuna 16×10 runt om så låg bilen bara kan bli eventuellt lite motiv lackering på detaljer och all inredning i buffel skin och lite klibbor för att runda av det hella lär komma mer skumma idé er som lär ändra det lite då jag skaffa en passat vr6 som brukis istället
Kan ju även berätta om hur jag fick tag på den kan ju vara roligt att veta för dom som är intresserad
Allt börja med att jag satt på motor huven på min andra jetta utanför stylit i hbg och prata med några vänner och så kom då en äldre man i 65-70 års ålden och parkerade då denna bilen en bitt iftån mig och stod och tittade på min bil och jag visste inte vad han vulle så tönkte jag att jag kan ju inte bara sitta och titta på han sp jag måste ju säga nåft så det enda jag kommer på att säga är . Du snygf bil du har och får svaret javisst vill du köppa den. Så jag tog mej en titt på den och tyckte den såg ok utt det vissasde sig att den hadde bara 2 ägare sedan ny gott 13 300 mil och haft dubbla överdragsklädsel sen ny och då kommer ju frågan vad jag fick betala för den 2000 kr med överdrivet mycket nya delar till den. En grymt bra afär enligt mej så det var bara att slå till
Men nu över till projektet så bilder kommer snarast
Senast redigerat av tette_tette (23 september 2014)