Hej! tänkte att jag skulle göra en projekttråd om min Volvo 745 som har lite speciell historia, än en vanlig svensson Volvo

Bilen köptes ny i Hollywood av en Attila Nemeth som var bosatt i Kalifornien.
Han flyttade till sverige år 2000, men han dog kort efter ankomsten här i sverige enligt vad transportstyrelsen fick fram eftersom de sökte mot Skatteverket och folkbokföringen.
Bilen köptes av Bromma Botkyrka bilskrot eftersom han ej hade några anhöriga här i Sverige.
En Paula köpte bilen som dödsbo och bilen registredades in i Sverige först år 2004.
Hennes pappa stod också som ägare ett tag. Sen såldes bilen efter några år till en Martin i Falun, tills jag slutligen köpte den 24/7 2012.
Det stod i Annonsen att bilen blårykte men trodde såklart att de var så enkelt som att turbon var dålig men tyvärr värre än så då det ej blev skillnad efter bytet. Är även nån form av Kolvbultsknack i den.
Dock är bilen välservad i USA då jag har en massa historik om den.
Han jag köpte bilen tror jag faktiskt inte körde så snällt tyvärr... då jag fick tag i Paula och har pratat med henne så hade hon aldrig problem med bilen och sålde den väl fungerande.
Inköpsskicket: Solbränd och fin

![https://www1.garaget.org/gallery/images/115/114487/114487-12edf081ccda5dd828211cf342f1ffa8.jpg]()