3829
Sök

är Jl audio nått bra?

41 Inlägg
9 juni 2005
Trådstartare
jag hade tänkt köpa en JL audio bas 12tum för 1400kr. och det jagh undra är om JL audio är nått bra märke?..jag har provlyssnat dem i affären och där lät dem riktigt bra.. men det kanske blir skillnad när man sätter in dem i bilen?.. men med dem basarna hade jag också tänkt å köpa JL audios 4tums koaxial högtalare och har frami orginal hålen. låter det nåt bra?

859 Inlägg
9 juni 2005
mr_colt skrev:
jag hade tänkt köpa en JL audio bas 12tum för 1400kr. och det jagh undra är om JL audio är nått bra märke?..jag har provlyssnat dem i affären och där lät dem riktigt bra.. men det kanske blir skillnad när man sätter in dem i bilen?.. men med dem basarna hade jag också tänkt å köpa JL audios 4tums koaxial högtalare och har frami orginal hålen. låter det nåt bra?

JL Audio är ett av de bästa billjudsmärkena som finns! Basen blir du nog inte besviken på, 4orna vet jag inget om men dom funkar säkerligen bra dom också om man monterar dem rätt.

Det är säkert inget dumt köp alls, låt dina egna öron och ekonomi bestämma.

MVH Theo

212 Inlägg
10 juni 2005
vad jag har fattat det som så är det ett riktigt bra märke..

41 Inlägg
10 juni 2005
Trådstartare
tackar så mkt för svaren.. joo han därinne i affären sa att dem va bra.. men de vet man juh aldrig.. jag menar han säger juhinte att nåt han säljer e dåligt.. hehe. det blir nog sånna som jag köper smile tack igen för svaren

Sök