Tja, ja surt med Elmia. Köpte universal elsystem från m&m autowiring här i sverige. Sen köpte jag kablage till motor&låda från psi i usa. Hoppas det funkar sedan bara. / Putte
Tja, ja surt med Elmia. Köpte universal elsystem från m&m autowiring här i sverige. Sen köpte jag kablage till motor&låda från psi i usa. Hoppas det funkar sedan bara. / Putte
Okej, du kanske inte har hunnit kommit så långt en men hur funkar de med kontakter och så? Löder du på orginalkontakter och instrumentbelysning osv själv? är de ett kontaktstycke anpassat till rattstången med eller får man fix alla änder själv :-)? /johnny
Okej, du kanske inte har hunnit kommit så långt en men hur funkar de med kontakter och så? Löder du på orginalkontakter och instrumentbelysning osv själv? är de ett kontaktstycke anpassat till rattstången med eller får man fix alla änder själv :-)? /johnny
Fixa själv var det här ja. Så mycket orginal blir det inte./ Putte
Lite pul idag med. Karossen på ramen igen. Inredningen hemma igen. Tack Roland ( rolandsbilsadelmakeri.se ) Bromsarna funkar. Mycket på gång med elsystemet med. Ha en bra lördagkväll. / Putte
Oj tackar för den Jimmie, gubben får komma med ett bra erbjudande ;-) Provmonterade lite i fronten ikväll, skall beställa slangar till servon och automaten imorgon. Gonatt / Putte
Hej allihopa. Luften gick ur mig då jag insåg att Elmia skiter sig, det var som kroppen och huvudet stängde av. Så det har inte hänt så mycket på sista tiden. Det hjälpte ju inte att frugan åkte till Irland en vecka. 3 ungar kräver ju sitt. Fick besök av min plåtslagarpolare Tony och vi tog sju delar stötfångare, kastade hornen, kortade, slipade, svetsade och svor ihop en onepiece bakstötfångare i lördags. Inga synliga infästningar och tajtare mot karossen blev riktigt bra. Fick ihop ett par tidiga påskägg med. Glad påsk. / Putte
Äsch tänk inte så nu, elmia finns kvar nästa år med. Fortsätt bygg i din takt o stressa inte ! Bilen kommer se bra ut vilket som och elmia kommer den hamna på förr eller senare så oroa dig inte ^^