LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
OOOKK!! Jag fattar. Men neeeeeeee dee kan jag väl inte ha på min bil, det är väl inte snyggt på NÅN bil? Eventuellt då den diskreta på Mercan då. Tack för bilderna!
dom övre va bara för möe tänkte en diskret typ bara sätta ihop dä du har nu till en hel men med en liten liten uppsving
Jag ser hur du tänker där.. Provar den låga stilen först, tiden får utvisa vad det blir till slut. Kanske kastar jag dit en original-lucka till slut.... Det ser helt ok ut med det också, cleant liksom.
OOOKK!! Jag fattar. Men neeeeeeee dee kan jag väl inte ha på min bil, det är väl inte snyggt på NÅN bil? Eventuellt då den diskreta på Mercan då. Tack för bilderna!
Nä de håller jag med om till fullo, dom 2 övre var inga bra exempelbilar direkt men tydliga med vad som menades Men i stil me mercan va väl det som hade kunna tänkas passa på din
Personligen tror jag den hade varit snyggast med en slät originallucka
Senast redigerat av Vita_Vargen (16 december 2013)
Bästa förslaget hittills. Varför bygga om och krångla till det
Det ska vara krångligt, det är det som är roligt ju, tycker jag iallafall. Hade jag inte velat bygga om nåt, vore det knappast en custom, som sagt....Sen gäller det förstås att få till det rätt..
Vill han göra en egendesignad baklucka så låt han gör det Den har potential
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P