LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
Pekkapower skrev:Ser riktigt snygg ut!
TimDogMannen skrev:ser gött ut! jäkligt spännande hur slutresultatet kommer att se ut
Woopiloop skrev:Så jävla snygg!! Kommer bli helt jävla underbar när den är klar!!!! ='DDD
Milkman skrev:Ooo , låg och slick!Dags att fixa magnesiumklossar nu då
aDedorsson skrev:den blir riktigt jävla fet, det här gör du bra, 5 tummar upp!
oscargrundstrom skrev:Blir grymt!
MR_T skrev:Det syns att du heter Foose i efternamn:)
Paulit skrev:Milkman skrev:Ooo , låg och slick!Dags att fixa magnesiumklossar nu då Fortfarande i valet och kvalet vad som ska på, men sneglar på 3SDM fälgarna fortfarande... Sen är ekonomin lite ansträngd just nu.
Milkman skrev:Paulit skrev:Milkman skrev:Ooo , låg och slick!Dags att fixa magnesiumklossar nu då Fortfarande i valet och kvalet vad som ska på, men sneglar på 3SDM fälgarna fortfarande... Sen är ekonomin lite ansträngd just nu.Haha jag menade att nu när du fått bilen så låg borde du fixa skrapklossar som gnistrar när du lägger den på backen medans du kör.
saabnisse skrev:Läst genom hela nu, tagit ett par timmar:D och allt du gör ser helt sjukt bra ut:) blir ju sugen på att börja rädda min Volvo 145-73a nu
Lilljegern skrev:Jädrar så go!
saav skrev:Riktigt intressant projekt, sträckläste från sida 1 till nutid inatt och kommer fortsätta följa
birka76 skrev:Jäcla rå alllså.. men de jag tänkte på är att trolla bort tanklocksluckan de gör den linjen lika dan hella vägen ... skule vara snyggt ...