LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
Vad är det som står näst på att göra listan, vad ska påbörjas när du blivit frisk med andra ord? Har du hunnit tänka något på färgval? Färg på inredning? Berätta gärna lite om dina planer för den i framtiden Förlåt för många frågor men är så nyfiken hehe
Vad är det som står näst på att göra listan, vad ska påbörjas när du blivit frisk med andra ord? Har du hunnit tänka något på färgval? Färg på inredning? Berätta gärna lite om dina planer för den i framtiden Förlåt för många frågor men är så nyfiken hehe
Nästa på listan är att lämna plåtjobbet ett tag och gå på bromsar, slakta donatorbil, göra fästen för främre stötdämpare, få dit panelen ordentligt, och mycket mer förstås...
Färgen hade jag tänkt något mörkt, gråskalan eller ev. blått, inte spikat än, detta kan komma att ändras. Likaså inredningen, inget är ristat i sten där heller.
Jag har en stor svaghet för Mustang -67, -68 och en av detaljerna jag gillar är djupet i grillen. Så när jag såg bilden på din bil utan grill och lampor föddes denna idé.
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Jag har en stor svaghet för Mustang -67, -68 och en av detaljerna jag gillar är djupet i grillen. Så när jag såg bilden på din bil utan grill och lampor föddes denna idé.
Bra tips! +1 från mig med! Ska läggas i fälgfacket i melonen ovanför axlarna..
Fredrik_M skrev:
Man blir ju bra sugen på att skaffa sig en mustang kofångare och byta ut den tråkiga man har fram på sin egna, samt corvette's kofångare bak, lite småcustom utan att förstöra en GL version