3693
Sök

Nya framlyktor passat 3B

105 Inlägg
24 oktober 2013
Trådstartare
Tja!
Ska köpa nya framlyktor till min  passat -00.

På länkarna nedan är det i stort sätt samma lyktor va jag kan se, men priset är det stor skillnad på.
Skillnaden är ju dom billigare får ebay ser blinkersena ut att vara orange reflektorglas på? eller kan det vara en orange lampa som speglar av sig färgen?
Vill gärna inte att det syns någe orange utom när man blinkar.

Någon som kan tänkas veta om det endast ä lampan eller helt orange reflektorglas?

http://www.hova.com/devil-eyes-stralkas … 1997-2000/

http://www.ebay.com/itm/FEUX-PROJECTEUR … 565900341e

1 125 Inlägg
24 oktober 2013
Det är nog lampan som reflekterar

Avstängd
10 388 Inlägg
24 oktober 2013
Det är med all sannolikhet som fadret skriver, att det är lampan på ebay-lyktorna som syns.

Tittar du noga på ebay-strålkastaren så ser du att hela "blinkersreflektorn" inte är orange, längst ut är det blank/krom.

Prisskillnaden är, som vanligt när det gäller pryttlar från tyskland till tyska bilar vs sverige...enorm
Senast redigerat av it_mutt (24 oktober 2013)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

105 Inlägg
24 oktober 2013
Trådstartare
fadret skrev:

Va dä jag hoppades på!

it_mutt skrev:
Det är med all sannolikhet som fadret skriver, att det är lampan på ebay-lyktorna som syns.

Tittar du noga på ebay-strålkastaren så ser du att hela "blinkersreflektorn" inte är orange, längst ut är det blank/krom.

Prisskillnaden är, som vanligt när det gäller pryttlar från tyskland till tyska bilar vs sverige...enorm

Aa dä har du rätt i!

Avstängd
10 388 Inlägg
24 oktober 2013
SmileyRaggarn skrev:
fadret skrev:

Va dä jag hoppades på!

it_mutt skrev:

Aa dä har du rätt i!

Ett tips är dock att inte köpa den billigaste tillverkarens pryttlar. Det brukar finnas en anledning till det (dålig passform, dålig ljusbild eller liknande).

Så kolla om du hittar någon tillverkare som ligger "snäppet över" (inte säljare, för det finns säljare som bill ha "1000" och sen säljare som vill ha "3000" för samma sak från samma tillverkare)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök