har en 240 -84 som flyttat över allt från en 88a, sitter en b230F i den och reservdels bilen jag tog den av provade jag aldrig då det fattades saker på den.
Det är inte så att det är en skitkam som markeringarna inte stämmer alls på då? en kompis råkade ut för det på sin folkracebil, så dem fick ställa kammen ca ett halvvarv fel o då gick bilen
Men kan även tilllägga att jag har samma fel på min 745a, motarbetar o blöddrar på låga varv. ska vara motortemperaturgivarn som spökar säger dem. Varför la du inte i en B23E med mekaniskt sprut istället eller lät B23A:n sitta kvar?
Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D
har testat allt, rätt lmm är det, och nu vsr det aldrig någon trim kam i den. men har ställt allt och nu går den nästan bra så bara att köra tills det rasar