Rensade byrålådan och hittade lite led lampor så gick ut i regnet nu på kvällskvisten och bytte ute lite gamla till led Ursäkta bildkvaliten men klockan är regn och sent Tyckte det blev cleanare och mer nybilskänsla
Har inte hänt så mycket, då det bara regnar och bilen inte ska köras så mycket innan jag fixat multiremen som håller på att gå av,
Nästa helg blir det en lite större service byta grenrörspackning, olja/filter, remmar, och byta ut den rostiga ljudämparen till ett rakt rör bara, får se om jag hinner med allt
Nu är fronten klar folierad men dock så åker den inte på än förrns jag bytt remmar och grenrörspackning och allt för då är den bara i vägen, men här är bilder på hur den blev Ska leta ett dimljus till vänster sida
Tacka bror din som skickade hit mig! Prenumeration är lagd och jag blir direkt nyfiken på varför bilen såldes så OTROLIGT billigt! Vad är det för fel på den förutom rostiga kablar?
Tacka bror din som skickade hit mig! Prenumeration är lagd och jag blir direkt nyfiken på varför bilen såldes så OTROLIGT billigt! Vad är det för fel på den förutom rostiga kablar?
Haha får göra de , vilken bil menar du såldes billigt ?
Det är alltid lika kul att handla på ebay för man får så mycket för så lite pengar så beställde saker för en tusing och fick en hel del i kundkorgen så nu är det bara att vänta och se
I all min trötthet så läste jag fel när jag skummade igenom framsidan. Trodde du fått bilen för 1000spänn men det var vist en front. My bad. Keep on keeping on!
I all min trötthet så läste jag fel när jag skummade igenom framsidan. Trodde du fått bilen för 1000spänn men det var vist en front. My bad. Keep on keeping on!
Förstod nästan de jag var tvungen att kolla vad jah skrivit de , hade varit lyx om den var så billig