Här kommer lite saker på vad som hänt, dock är det så kallt ute och orken och lusten finns inte till att skruva då tar det lite tid och inte händer så mycket, fast bilen ska ju inte ut fören i sommar så
Fick hem ett nytt bromskitt som jag lyckades klicka hem Fram bromsarna. nymålade ok, lackade skivorna för dom inte ska rosta under vinterförvaringen försvinner när man bromsar Bakbromsarna var bra kassa. Dom nya var lite fräschare
Senast redigerat av T-Airaksinen (11 december 2013)
GOTT NYTT ÅR PÅ ER.... vill bara försöka uppdatera er, telefonen har pajat så inga bilder kommer upp ännu, ligger en ny intercooler och en ko3 turbo med alutrycktrör hemma på hylla nu,
Nu har jag äntligen en telefon som fungerar som man kan lägga upp bilder med igen
Här kommer en bild på allt jag har köpt dock så ska inte Ko3 turbon på då det visade sig att det sitter en i orginal i min bil, så det får bli en ko4 turbo ist, tur man är oerfaren....
Bygg en egen 3" Downpipe och flytta ner katten på avgaset
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Hej, vad händer här jo ingenting. Blivit stoppad av polisen med vinterbilden och fick ett gäng böter så nu får man spara ihop en bunt pengar till, så det kan sätta fart på bygget igen, nu har nog plånboken särat på alla sina sidor då man är student och inte har så fet inkomst.