2945
Sök

Bromsar

11 Inlägg
4 november 2013
Trådstartare
Tjena har en Saab 9000 och har problem med min vänstra frambroms har bytt bromsskiva,bromsok,bromsbelägg och bronslag men inget av det funkar för vänster broms tar mindre än än va höger tar och har gjort bromstest m.m.
Tack på förhand !! :)

Vika!
162 Inlägg
4 november 2013
Luft i systemet?

I'm number 1 and I'll always be .The pride of the South they call the General Lee

11 Inlägg
4 november 2013
Trådstartare
Tack!!! :D har redan gjort det men ska testa en gång till bara för det!! :)

8 883 Inlägg
4 november 2013
Jesper1996 skrev:
Är ny på detta såg att det blev fel ta det bara lugnt

http://www.garaget.org/forum/post.php?t … id=3864251

Blev inte rätt den här gången heller roll
Varför inte ägna 5min till att läsa hur man gör när man är ny på ett forum?

Fotograf på tierpidag.se

11 Inlägg
4 november 2013
Trådstartare
Om du ägnar dig till ditt eget så Einar jag mig till mitt hur svårt kan det vara ibland undrar man var fan världen är på väg vissa är ju riktigt dumma i huvet

8 883 Inlägg
4 november 2013
Jesper1996 skrev:
Om du ägnar dig till ditt eget så Einar jag mig till mitt hur svårt kan det vara ibland undrar man var fan världen är på väg vissa är ju riktigt dumma i huvet

Ja med den attityden kommer du långt här på garaget eller kanske inte.
Om du ägnat 5min till att läsa så skulle du märkt vart du postar inlägget och hur du skriver en begriplig rubrik. Att du kallar mig dum i huvudet låter jag passera den här gången.
Senast redigerat av Hamilton (4 november 2013)

Fotograf på tierpidag.se

2 849 Inlägg
4 november 2013
Har du bytt beläggen på båda sidor annars har du nog felet där

11 Inlägg
4 november 2013
Trådstartare
Har inte bytt dom för dom är nästan helt nya på båda sidorna men har berövat att bytta beläggen på bäggesidorna men hjälpte inte så satte tillbaka dom gamla igen! :(

11 Inlägg
4 november 2013
Trådstartare
/Hamilton men va gör det att jag skrev fel? Är ny på detta och sånt händer säkert andra också?
Så bara låt det vara om jag visste hur man tog bort detta så hade jag gjort det direkt när jag såg var jag hade skrivit detta!

Sök