Har blivit bestulen på en uppsättning med Volvo original Polaris-fälgar. Det satt 17tummare som var 225or med märket Barum på dem. Ca 6-5mm kvar i mönstret. De lämnade bilen på marken med några kantstenar under. 2 fälgar i väldigt bra skick. 1st med en "reva" på en eker, 4cm lång på en samt 1cm bred typ. 1st med en rund/fyrkantig reva på en eker på 1-2cm.
Händelsen inträffade i 48timmars P-garaget vid Riksäpplet mellan 12.30-15.00. Adress: Rudsjöterassen 11.
Riktigt tråkigt! Jösses vilka kaxiga tjuvar som gör det mitt på dagen, någon måste ju ha sett något. Det finns ingen övervakningskamera i parkeringshuset?
Riktigt tråkigt! Jösses vilka kaxiga tjuvar som gör det mitt på dagen, någon måste ju ha sett något. Det finns ingen övervakningskamera i parkeringshuset?
Jo verkligen, rör sig bilar där hela tiden men många tänker väl "de ska byta till vinterdäck så det är nog lugnt". Är ju hundratals bilar parkerade där varje dag. Hämtade bilen nu på kvällen då jag slängde på vinterdäcken, passerade väl en 5-6 bilar under tiden och ingen undra ifall man gjorde något dumt.