granadadr skrev:
it_mutt skrev:
explosiv skrev:
det jag menar, hitta reglerarmarna från någon annan bil, kolla upp hur de fungerar och låt en arduino lösa det hela. Lätt den billigaste lösningen
Ehm...ska du skaffa reglerarmarna, modda dessa så de passar, lösa det så att du matar vidare signalen, OM du då ens får tag i några lampor med nivåreglering...så är det lättare att bara köpa ett nivåreglerarkitt och slippa allt "trams".
Sen förutsätter det ju givetvis, hur man än vänder och vrider på det, att strålkastaren har/kan förses med nivåreglering. Annars fallerar det ju helt och hållet.
Ska man sen vara "hård" så ska även nivåregleringen vara godkänd och uppfylla "en drös krav".
finns det ens att köpa nivåregleringskit idag?
ts tänkte på en sak,, du har fortfarande räfflade glas,, prova att ha klarglas/plast
blir MKT bättre då,, för just räfflade glas är ajabaja vid xenonkonvertering
så i dagsläget är det endå ingen skillnad, plus att du lär få bättre lyse med klarglas
Tja! tänkte dela med mig lite av mitt lilla projekt jag håller på med till min 940.
det består av uppgradering av halvljuset till Xenonprojektorer för att slippa vara bländare no:1 på vägarna
Steg 1 är redan gjort och fungerar ok förutom att
940ins glas original inte är klara, sen finns det inte helle att köpa.såhär vart det. Projektorerna jag har har använt mig av heter Morimoto H1 som jag har beställt från usa
monteringen är skitenkel och man använder bara original H4 sockel med en adapterplåt som följer med och ett reläkablage för H4 bixenon
När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster