2449
Sök

Volvos vita 5a

31 Inlägg
17 november 2013
Trådstartare
#21
Vill ju bli av med fwd haha så det blir rwd.lol


Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
19 november 2013
#22
ragge123 skrev:
Vill ju bli av med fwd haha så det blir rwd.lol

Dock så är det ju inte bara att kasta om till RWD, det innebär rätt mycket kapande i karossen och bygga infästning för bakaxel. När det är självbärande kaross så kan det innebära att hela skiten säckar ihop om du kapar altför hejvilt. Inget helgprojekt alltså, men om det är det du vill så kör hårt, inte jag som pröjsar trots allt tongue

313 Inlägg
20 november 2013
#23
kan du inte svetsa ihop två femmor till en rak 10a


1 125 Inlägg
20 november 2013
#24
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=275663


Där kan du se lite vad du har att göra


1 354 Inlägg
20 november 2013
#25
volvodrajvor skrev:
kan du inte svetsa ihop två femmor till en rak 10a

Hahaha XD gjorde min morgon!!

31 Inlägg
20 november 2013
#26
Om man nu ska lägga ner så mycket jobb som att red konvertera en 850, bör man inte gå den rätta vägen och slänga i rätt motor? En B5252S är ju heeeelt fel att börja med, svaga stakar, svagt block, m.m, blir så mycket jobb att få det att hålla, ibland e de bara smartare o göra som alla andra o ta en B5234T eller liknande o stoppa i direkt, varför lägga ner tid på sämre resultat?

Ska du göra nått eget så ta B8444S motorn, då e man lite mer unik! wink

825 Inlägg
20 november 2013
#27
volvodrajvor skrev:
kan du inte svetsa ihop två femmor till en rak 10a

Det hade varit nåt det big_smile

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________


Sök