3757
Sök

Extraktorgrenrör/chip till vw golf 5 1,6

31 Inlägg
16 november 2013
Trådstartare
Tjena.
som jag har i rubriken söker jag extraktorgrenrör och chip til min golf 5a, då jag vill få ut lite mer av det lilla som går, så är tacksam för svar var jag får tag på dessa saker.
Avgassystemet ska byggas om helt när jag får extraktorgrenröret till ett 2,5", förslag på mer man kan göra för att öka effekten är mer än välkommet smile

Mvh Baufy

Random Hero
4 047 Inlägg
16 november 2013
Hej! svara på detta sätt innan alla andra gör det. Fel motor att trimma, bli billigare att köpa en med en större motor

Dog food lid. Backwards

31 Inlägg
16 november 2013
Trådstartare
antog att detta skulle komma men nu är mitt fall detta att jag har lagt ner en del pengar för att styla denna bil o är fullt med vetten om att det är "lättare" o bara köpa en fkn bil med turbo har hört den en del gånger men om du inte har lust med o svara på det jag frågar om ge fan i o skriv nått då tack!

31 Inlägg
16 november 2013
Trådstartare
Söker nu extraktorgrenrör/övrigt har hittat chipp

847 Inlägg
16 november 2013
Tveksamt att det finns färdiga att köpa. Kolla runt på några trimfirmor om dom kan custombygga ett.

1 142 Inlägg
17 november 2013
shysstare ton i forumet brukar underlätta om man vill ha svar på frågor. dock tror ja inte de finns te din bil. finns kanske nån här på forumet som kan bygga ett åt dig. dock tror ja inte din 1.6 kommer bli nå direkt rolig med extraktor medtanke på vad de sånafall kommer å kosta.

Sök