Här kan ni följa mitt vinterprojekt och det blir billjud för hela slanten. Kommer köra med kicker rakt igenom och grejerna är KÖPTA på DB-akuten. Alltså inget sponsorbygge utan jag betalar hela kalaset :) Hoppas ni kommer... Visa mer
Lite av grejerna som kommer användas. 3X kicker QS 6,5" kit 1 kicker KX 2400 1 kicker KX 400.4 1 kicker KX 200.2 2X kicker solobaric L7 12" Sony huvudenhet dubbeldin Autoleads dämpmattor 2X 100ah fullriverbatterier i bagaget plus ett optima redtop starbatteri fram. Plus och minuskablar är 50mm2 högflödes svetskabel i koppar som är avskärmad. Alla andra kablar och koplingsstationer blir även det kicker's egna.
Blir prem på denna! Kör själv med en likadan stereo å ja är toknöjd med den
Tackar så mkt. Jo jag har bara hört gott om den. Funderade på å kört med kicker's egna ljudprocessor men då kan man bara koppla upp telefonen och inget annat.
Solobaric L7 12" 2 ohms. Dom är fan inte å leka med när dom kommer ur lådan. Förstod nu varför lådan är så jävla tung för fy fan vad den är förstärkt och byggt i tjockt material plus att elementen var ju inte å leka med