Syftet med detta projekt ska bli att uppnå 500Hk ! Sen vad som sker på vägen dit brukar vara allt möjligt.. både krångel och enorm glädje ! Hoppas ni väljer att följa mig på min väg dit ! Välkomna !
Fick lyssna lite på den i fredags. Låter ju riktigt skönt och vasst får jag säga. Synd bara att jag inte fatta att det var du. Då hade jag nog kommit o snackat lite med
Fick lyssna lite på den i fredags. Låter ju riktigt skönt och vasst får jag säga. Synd bara att jag inte fatta att det var du. Då hade jag nog kommit o snackat lite med
Jaså var du på samma fest som Christoffer och Henrik ?
Hänger på här ja! Dom är riktigt jävla goa RS'arna! :3
Välkommen ! Ja, jag ångrar inte en sekund att jag köpte en !
KptHaddock skrev:
Vad blev det för effekt siffror nu när kopplingen blev bytt?
Vi hann inte bänka bilen när jag hade bytt kopplingen men ska upp så fort jag får ledigt från jobbet ( skördetider ) alternativt om jag kan få komma upp en lördag eller söndag och göra de !
KptHaddock skrev:
Vi hann inte bänka bilen när jag hade bytt kopplingen men ska upp så fort jag får ledigt från jobbet ( skördetider ) alternativt om jag kan få komma upp en lördag eller söndag och göra de !
Har du vägarna förbi Uppsala och har lite tid att spendera får du skicka ett PM och bjuda på en tur! Kan få lite trevliga bilder på bilen som tack!
KptHaddock skrev:
Har du vägarna förbi Uppsala och har lite tid att spendera får du skicka ett PM och bjuda på en tur! Kan få lite trevliga bilder på bilen som tack!
Och när du ändå är ute o kör taxi så ta en runda till Skåne oxå
Jaså var du på samma fest som Christoffer och Henrik ?
japp det stämmer bra det. jag trodde dom var lite tråkiga och skulle åka hem. fast det visa sig ju att dom kom in sen igen
Igår var man på plats hos ARN Racing på deras bilträff på Vilanbadet/Badhusparkeringen i Skara ! Vädret var verkligen på våran sida igår när de timmarna innan träffen passerade mörka moln precis överallt men vi slapp regnet utöver ett par droppar på vägen upp !
ARN Racing levererar som vanligt och ger en bilar, burnshow m.m och dagen kunde inte blivit bättre.
Vill tacka min vän Simon hos ARN Racing för platsen man fick.. kunde inte blivit bättre ! Thanx !
Tack till Fredrik Siggesson och MC fotografier för bilderna !
Nästa gång man är i Skara blir på deras event "Stadsträffen".. mer info om de kommer
Liten pill-dag idag för bilen.. har sett ungefär 1,5m framför bilen ett tag nu och de visa sig att givaren till nivåregleringen framtill på bilen satt lite fel så de fick Robert inne på Volvo ta sig en titt på..
Fixade han bra.. Tack Robert !
Passade även på att byta olja då de va ungefär prick 500mil sen Autotech gjorde de i samband med motorbygget.. så en påminnelse till mig själv är att de gjordes på mätarställningen 3327 mil ! Och de tackar vi Simon för !
Nu blir de soooova och upp för ännu en arbetsdag imorgon..
Mmm oljebyte, se allt det gamla åka ut och fylla på ny fräsch vätska riktigt snygga bilder! vad står opA för?
De va nog på tiden att byta.. lite halvblaskig olja.. slutade aldrig rinna ur
Står inte för något alls.. gammalt CS-nick som hängt med i många år nu Bytte från ett annat nick en dag och då skrev jag bara något och vipps så blev de opA. Står tydligen för farfar eller något på tyska fick jag reda på några år senare haha.
Mmm oljebyte, se allt det gamla åka ut och fylla på ny fräsch vätska riktigt snygga bilder! vad står opA för?
Står inte för något alls.. gammalt CS-nick som hängt med i många år nu Bytte från ett annat nick en dag och då skrev jag bara något och vipps så blev de opA. Står tydligen för farfar eller något på tyska fick jag reda på några år senare haha.
Står för farfar/morfar kan jag styrka! ^^ Passande på ägarn till en gubb bil (a) Nej men sjukt fet bil som sagt tidigare!