tkd_rille skrev:
CHEEVA skrev:
tkd_rille skrev:
Ja tror Chevrolet syftar på veteran. Dör är de inte så plastigt
skulle vilja påstå att många veteranare är plastiga också.. kanske inte 50-60 tals bilarna men nyare än så har ofta väldigt plastig inredning.
eller plastig är kanske fel ord, dåligt ihop satt stämmer bättre
Såklart. Tyvärr prioriteras ju inte vissa märken så de blir taskig montering.
Värsta jag varit med om var en 80 tals Grand prix och en trans am. Peugeot 405 88 hamnar på samma lista.
Men man får ju mer utrustning för lägre pengar än sjukligt dyra Volvo
min 306 har ruskigt kass kvalite känsla. alla bilar brukar ha förvaringsfack. och det har även en 306:a men inget är stort nog för att ens rymma instruktionsboken
iskuffen finns det istort sätt ingenstans att lägga bra ha saker utan dom får man ha löst i en plast låda eller nått.
det knirrar och knarrar och inget är utänkt.
min syster har en 307:a och man kan tycka att det borde vara bättre men den bilen känns verkligen inte som en 2005:a den känns sämre ihopskruvad än en gammal golf 2 från 1984 =/
Motorn som är en 1.6:a 16v är så död på låga varv att bilen niger till när man ska iväg och efter 3000rpm så börjar det hända något när 5:ans växel är i är det som att åka en gammal volvo på 4an
samma med min 306:a varvar något överjävligt och ihop med den taskiga kvaliten så är det som att sitta i en stenkross vid 150 tror man skiten ska ramla ihop totalt.
har även en Seat arosa absolut det sniknaste man kan köpa ingen utrustning förutom ställbara framljus
plåt invändigt och allmänt rätt så tråkig..
men t.o.m den är tystare invändigt. där förväntar jag mig att det ska låta och varva men i 140 hörs inte ens motorn. visst att det är vägljud men betydligt mycket bättre än min systers 307:a =/
nyare volvosar är inte bättre sätta sig i en 2010-2011 s80 så gråter man fy fan vilket platsskit.
instrumentbräda i hårdplats hur F-N tänkte Volvo som lät ford dra ner märket så djupt i skiten.
det är okej på en Ford Ka men INTE på en svindyr Volvo..
gillar volvo men dom nyare är verkligen inte någon höjdare hela volvos kvalite stämpel har blåst ut genom dörren när ford tog över.. får hoppas att kineserna får ordning på det.