ja så ser det jo ut i vanliga bmw bakljus.., och som de sysns så sitter det en massa lampor, därmed en massa kablar.., du ska nog koppla in motstånden mellan - och + på vanliga bakljusen ( gissar på att det är dem som är led och resten är fortfarande vanliga ?, tror också att dem ljusen är enda som datorn kollar ..)
så damma av en gammel multimeter och ta reda på vilken kabel går till bakljusen ( observera inte blink, dim, back, broms ljus, utan standard ljus som ska lysa bakåt hela tiden )
edit.., datorn känner av bromsljus och.., SPECIELL den lille skiten som sitter i bakrutan som är lätt å glömma.....
det där med xenon så ja.., jag hade jo konverterat helljusen till xenon.., och i början så ville jag att de inte skulle synas något utanpå bilen så jag konvertera bara org helljus med de "bästa" jag hitta i sverige , dvs 75w eftermarknads extreme kit., och de funkar rät bra men startup tiden var LÅÅÅÅNG. ( priset 1500kr..... för 2 lampor 2 ballaster och relä mm)
och såklart efter typ ett år så räckte det inte för mig längre.., så köpte extraljus smaka på dem i fronten och beställde kina xenon kit 100w från ebay för typ 6-700kr tot 2 lampor 2 ballaster och relä mm, och dem starta upp snabbare och funka hur bra som helst..,
men allt detta är eftermarknads xenon , och du hade fabriks xenon?, STOOR skillnad..,