Inte så sjukt mycket man kan göra med RC-motorn om man inte ska gå på turbokonvertering. Och det är inte så jävla upphetsande med framhjulsdrift tyvärr.
Så bygg ljud istället!
Sant, skulle byggt om den till bakhjulsdriven kanske
Lutar åt ljudbygge, ska kolla upp närmare hur man bygger i glasfiber osv så man kan få något RIKTIGT snyggt !
Hehe ja det vore fränt
Ja mycket roligare o hålla med än motorer faktiskt!
Hade tonat röktonat mina dimljus också innan vinter med vanlig film Men jag drog bort det nu under vintermörkret och det är jag glad över Men snart blir det att sätta dit det igen För snyggt är det! Och det såg riktigt bra ut på din
Hade tonat röktonat mina dimljus också innan vinter med vanlig film Men jag drog bort det nu under vintermörkret och det är jag glad över Men snart blir det att sätta dit det igen För snyggt är det! Och det såg riktigt bra ut på din
Tackar tackar blev grymt stor skillnad! jo jag väntade också till efter vintern
Idag på jobb när jag går förbi bilen så sa det "POFF" så precis när jag gick förbi bilen så lossnade clipsen igen från grillen... Så på med orginalgrillen igen.
En svart läpp underst hade suttit fint
Monterat diffusern, lätt 20hk extra nu haha! nej men jäkligt nöjd
Imed den bara sitter med självhäftande tejp, drog vi 2 skruvar under ifall att den skulle börja lossna syns inte ändå
Nice Blev det bra mycket goare ljud eller? Skulle dock varit snyggare om du fortfarande hade kvar två pipor
Blev gudomligt ljud! ska få flickvännen att filma nån dag Jo, jag vet.... Hittade inga slutrör som fanns upp emot 63mm utan att de skulle kosta skjortan fick detta för 159:- på biltema Men så fort jag hittar ett antingen med dubbla eller ett ovalt som täcker hela hålet så jävlar !