4063
Sök

Ang: Folieringsfrågor och svar.

223 Inlägg
23 februari 2014
Trådstartare
kolsvajansson skrev:
PBergendahl skrev:
kolsvajansson skrev:
Kan man lägga dubbelfoliering på strålkastarna? Eller vet någon nån som säljer mörktonad gul strålkastarfilm?smile

Självklart kan man lägga dubbelt. Blir dock sämre ljusgenomsläpp.

Men klart det går.

Grymt!

Kör hårt 👍

Keep calm and wrap your car!
kolla in mitt projekt helfoliering av twingo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=280351/

5 Inlägg
5 mars 2014
Passar på att fråga här.
Är det några problem att foliera en bil som har repor? Råkade ut för en idiot som körde in i sidan på mig i en rondell igår och har sedan tidigare planer att foliera bilen och vill inte nu först punga ut med att lacka om skadorna (dörrar vänster sida samt skärmen och stötfångaren vänster bak) och sen foliera den :<
Finns det något företag som gör det i närheten av västra Blekinge? (Karlshamn, Kristianstad, Åhus, Sölvesborg mm)

223 Inlägg
7 mars 2014
Trådstartare
SixFeet skrev:
Passar på att fråga här.
Är det några problem att foliera en bil som har repor? Råkade ut för en idiot som körde in i sidan på mig i en rondell igår och har sedan tidigare planer att foliera bilen och vill inte nu först punga ut med att lacka om skadorna (dörrar vänster sida samt skärmen och stötfångaren vänster bak) och sen foliera den :<
Finns det något företag som gör det i närheten av västra Blekinge? (Karlshamn, Kristianstad, Åhus, Sölvesborg mm)

Yes det kan man... men kommer synas igenom om dom är djupa..

Keep calm and wrap your car!
kolla in mitt projekt helfoliering av twingo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=280351/

KHRacing
7 mars 2014
SixFeet skrev:
Passar på att fråga här.

Körde nån in i sidan på dig så behöver du inte punga ut med en enda krona. det skall den andra parten göra.

Sök